Geen categorie

2 fish in a tank

Vissen.. Ja vissen.. Dat was wat plots in mijn gedacht schoot toen ik op zoek was naar entertainment voor mijn kinderen. Ik had nog een fishtank staan in de kelder en besloot dat gisteren dé dag was. Nietsvermoedend reden we naar Tom&Co. Eens aangekomen, waren ze door het dolle heen! Vissen mama! Vissen! Ik wil een vis! Nuja, mijn zoon wou er liefst een stuk of 30, want kiezen op de leeftijd van 3,5 is gewoon heel erg moeilijk. 


Mijn dochter wist meteen welke ze wou. ‘Die mama, die met die grote bolle ogen.’ Een kwartier later had Nassim besloten om gewoon exact dezelfde te nemen.

Ik hoopte op 2 goudvissen, je weet wel, van die oranje die een beetje kleur in je aquarium brengen. Helaas zijn mijn kids échte trendsetters en kozen ze voor zwarte vissen. Want ja, zwart is nu eenmaal in de mode.

En zo werd onze woensdagnamiddag gevuld met vis-kijken. Want dat is nu gewoon fascinerend voor kinderen.


Het liefst van al kroop hij er gewoon bij, bij die vissen. Of deelt hij zijn smarties met zijn vissen. Of zijn boterhammen met choco deze morgen…

Geef een reactie

