Geen categorie

Uitslapen op zaterdag

Jeeej, weekend! Uitslapen op zaterdag. Buiten mijn kids gerekend.

Ik hou er wel van mijn kindjes op tijd naar bed te brengen, ook in het weekend. Af en toe een uitschuivertje kan, maar ik merk dan wel dat het op maandagochtend moeilijk wordt.

Deze morgen was mijn vroegste en oudste vogeltje al om 06.31u klaarwakker. Niet lang erna volgde nummer 2. 

De enige regel die ik heb in het weekend is: wij staan niet op voor 07.30u, dus mijn kindjes moeten nog even in bed blijven.

Deze morgen kozen ze ervoor om boekjes te lezen ipv de iPad. 

Ik hoop op een kort namiddagdutje, zodat ikzelf ook even de ogen kan sluiten. Heel even maar..

Geef een reactie

