Geen categorie

mADAm

Ik ben een mADAm. Sinds een jaar of 2. Lid van de geweldige facebookgroep ‘ada babbeltjes’. Een hele gezellige groep van 1198 dames en 1 man.

Er wordt gechitchat over vanalles en nog wat. Niets is onbespreekbaar. Kinderen, tv-programma’s, jobs, BV’s, noem maar op.

Af en toe worden er foto’s gepost van de outfits en dat bracht ons tot een subgroep over enkel kledij. Plots uit het niets kwam het idee een unieke uniforme mADAm trui te maken. Ik contacteerde 9lemons.nl met de vraag of zij dit voor ons konden realiseren. (Aangezien er een pak mADAmmen gék zijn van hun officiële trut trui.)

Enkele mADAmmen maakten ontwerpen. Diegene met de meeste likes werd ons uniform. En wat voor een uniform. Een subtiele link naar de groep.

Heel spannend vond ik het om dit te organiseren. Er waren minimum 50 truien nodig. Zouden er wel 50 dames zijn die een trui willen? Het kwam stilletjesaan op gang.. Het logo was gekozen en er was genoeg interesse. Met meer dan 70 zijn we, die uniform als een echte mADAm over de straten zullen lopen.

Begin juli werden de truien verwacht. Deze namiddag dacht ik samen met mijn zoon wat slaap in te halen, tot ik wakker werd gebeld. Een grote zware doos en 2 PostNL bezorgers stonden aan de deur. Onverwacht waren de truien er! Woohoo! Ik viste mijn trui eruit en binnen de 3 minuten na aankomst werd de eerste selfie gemaakt. We konden kiezen uit 4 kleuren (groen, zwart, blauw en grijs). Ik koos deze.


De eerste trui werd al afgehaald door een mede mADAm, en direct gepast.


Ik wil alle madammen bedanken die geholpen hebben dit te organiseren. Onze Katia Lenaerts die het ontwerp heeft gemaakt, 9lemons.nl voor de vlotte samenwerking, Christy, Pauline, Eva, Anne-Leen en alle andere dames die helpen met de verdeling van de truien over gans Vlaanderen.

2 gedachten over “mADAm

Geef een reactie

