Geen categorie

Clean house

Opruimen en inrichten is mijn favoriete bezigheid. Om de zoveel maanden verschuif ik al mijn meubels in de woonkamer. Decoratie blijft nooit langer dan een week op dezelfde plaats, en ik wissel vaak af. Goedkoper dan verhuizen zeg maar.

Ook de kinderkamer moet eraan geloven. Ik kan wel 100 keer alles verzetten, tot dat het voor mij perfect staat. Voor even toch.

Ik verhuisde onze Stuva meubel naar boven en creëerde dit hoekje.


Aangezien de hoedjes de komende maanden weer veel gedragen zullen worden kunnen we die maar beter binnen handbereik hangen.

Ik hou van wit, maar ook van kleur. De hoofdkleur in de kinderkamer is momenteel geel. Ik kreeg een bed van een kennis en deze vonden de kindjes geweldig.

Spelen op de kamer doen ze momenteel nog niet, het is véél fijner beneden waar mama ook is. Al hopen we daar deze vakantie verandering in te brengen 🙂


Zoals je ziet staat er niet zoveel in de kamer, ik hou van minimalisme, rust, en het is ook lekker handig. Hoe minder er staat, hoe minder werk om af te stoffen. Alle speelgoed wordt netjes opgeborgen en er is ook geen overvloed. Mijn motto is ‘rust in je huis, is rust in je hoofd.’

Geef een reactie

