Geen categorie

To culotte or not to culotte

De culotte. Heerlijk kledingstuk voor de durvers. Zaterdag was het schoolfeest en aansluitend moest ik naar een trouw. Lang getwijfeld over wat ik ging aandoen en die voor beide gelegenheden past.

Ik vond een culotte in Jbc. 3 keer terug gehangen in het rek, maar uiteindelijk toch gekocht.


Armbanden en kettingen zijn niet mijn ding. Ik combineerde met een hoed en een handtasje.


Ik heb ondertussen nog tal van combinatietips gevonden voor de broek. Die kan zowel in de zomer als de winter.

Durven jullie een culotte dragen? 

Geef een reactie

