Geen categorie

Rust op woensdag.

Zoals de titel vermeld, lees je wat wij het liefst doen op onze halve dag. Na 2,5 dagen school is mijn bijna-kleuter vermoeid, op, een emotioneel wrak zeg maar :). Die woensdagnamiddag is hier dus echt kei hard nodig. Tenzij ik een kleine kwade duivel in huis wil maar daarvoor pas ik maar al te graag.

Hollen van hier naar daar, kinderen meezeulen van links naar rechts, van basket naar voetbal, van dansles naar de zwemles, het is niet aan mij besteed.  En gelukkig ook niet aan mijn kids.

Het liefst van al blijven ze op woensdag thuis, net zoals ik. Even slapen, om daarna vol energie iets leuks te doen. Maar dat is enkel als de weergoden ons goed gezind zijn. Anders blijven we gewoon thuis. Het speelgoed wordt afgewisseld, de spanning blijft er in. 

3 dinosaurussen was al wat hij nodig had. Hij kruipt voor de vensterbank en heeft zich 40 minuten beziggehouden met deze 3 miniatuur versies. Met zicht op de straat en een geweldige fantasie, hadden wij -alweer- een geslaagde woensdagnamiddag.


Ik kijk écht uit naar de vakantie. Maar terwijl ik dit schrijf besef ik dat er een dag komt waar ik opnieuw uitkijk naar school 🙂

Geef een reactie

