Geen categorie

Minimalisme ten top.

Al een paar dagen denk ik er over na. Hoe zou het zijn om eens 1 maand (of 2) niets te kopen? Geen kleding, geen decoratie, geen prul. Niet de zoveelste maxi rok, een zoveelste paar sneakers. Weerstaan aan de drang.

Iedereen die mij een beetje kent weet dat (budget) shoppen mijn favoriete bezigheid is. Maar daar komt nu verandering in.

Maakt het mij gelukkig om alweer een t-shirtje te kopen? Ook al is het maar €3,5? Neen, eigenlijk niet. Het beland in de kast en maakt alles onoverzichtelijk. En dat is nu eens iets waar ik écht niet van hou.

De vakantie begint en ik wil ten volle genieten van mijn kinderen. Elk vrij moment zal in functie van hen staan, dus lijkt 01/07 het ideale moment ermee te stoppen. De Zalando app wordt van mijn iPhone gewist en ik ga ervoor! Want ook online shopping doe ik veel te veel.

Ik ben er steevast van overtuigd dat dit zal lukken.  Zal ik gelukkiger zijn? Mijn bankrekening alvast wel. Dat is zeker.

2 gedachten over “Minimalisme ten top.

Geef een reactie

