Geen categorie

Topwijf.

Deze avond om 19.00u opende de pop-up shop Topwijf zijn deuren. Lang getwijfeld of ik überhaupt ging gaan, maar curieus zoals ik ben wou ik de collectie met mijn eigen ogen gaan zien.

Tanden bijten tot augustus of september dus. Ahja, koopstop, koopstop! Al werd ik er héél gelukkig van. De kledij weliswaar.

Prachtige kettingen, truien waar ik in wil wonen, jeanshemdjes, tops, t-shirts,… En zelf voor kinderen was er een kleine collectie.

Wie zelf eens de collectie wil gaan bewonderen kan terecht op vrijdag en zaterdag van 11u t.e.m. 18u en op zondag van 13u t.e.m. 18u in de Christinastraat 77, 8400 Oostende.

Geef een reactie

