Geen categorie

Teepee.

Een tijdje geleden zag ik een oproepje voor een tipitent te kopen. Het was een groepsaankoop en de deal was ok. Ik wou al langer eentje, maar wou er niet zoveel centen aan uitgeven, dus dit was dé kans.

Zondag ging ik hem ophalen, zette hem op en verraste de kindjes. Geweldig vonden ze het. Ze kropen erin en kwamen er de ganse avond amper uit.

Als kind deden we niet liever dan tenten bouwen met lakens, wasrekken, wasknijpers en tafels. En dit heb ik duidelijk doorgegeven in de genen. Lekker gezellig de tent in, ongestoord spelen. Hun eigen coccoon.

Ik kocht de Nobodinoz ‘black honey sparks’ teepee. Tijdens de vakantie staat hij gewoon in de living open, en eens tijdens het schooljaar gaat hij naar de kinderkamer.

De aankoop meer dan waard als je het mijn kinderen vraagt 🙂

Geef een reactie

