Geen categorie

Quotes.

We weten het allemaal, kinderen zeggen ongeremd hun mening. Vinden ze iets leuk, zal je het weten, vinden ze iets niet leuk… zal je het ook meteen weten. Enkele toppers van mijn dochter zijn: 

-Mama, jij bent mooi, maar ik nóg mooier.

-Zo’n klein fietsje en zo’n dikke poep. (Over de volumineuze dame op haar plooifietsje waarvan je inderdaad amper het zadel zag, maar hé dat is ok!)

-Papa, jouw mondje stinkt echt (ahja, het was ramadan)

-Ik vind het jammer dat Jezus gestorven is, hij zag er nog goed uit.

-Mag ik nog eens gaan spelen met dat meisje die in de kerk woont? (Het kind woonde in Moerkerke, het duurde een eeuwigheid voordat ik die gesnapt had.)

Welke zijn jullie favoriete kinderquotes?


Geef een reactie

