Geen categorie

I’m a sinner.

Ok ik heb gezondigd. Het kon ook niet anders. Honderden kleine winkeltjes, souvenirs, mooie lederen handtassen, jurken, gadgets, er is teveel die wij niet hebben in ons landje, dat ik eigenlijk wel verplicht ben het hier te kopen. Of dat is toch wat ik mezelf wijsmaak. Ik maakte enkele fotootjes van de spullen die ik voor mezelf kocht. De souvenirs voor de familie zitten veilig opgeborgen en blijven nog een verrassing. 

  • Superhelden: €2
  • Lederen handtas: €18
  • Hoedje voor mijn zoon: €3
  • Bordjes: €2 voor 4 stuks
  • Witte mini tajines: €3 voor 2 stuks
  • Sleutelhanger ‘Aya’: €2
  • Sleutelhanger handje: €1
  • Strandtas: €4
  • Magneten: €1/stuk

Budgetshoppen is echt mijn ding, dus probeer ik hier ook af te bieden. Helaas, met een Europees uiterlijk in een toeristische stad is dit heel moeilijk. Thuis, in het dorpje lukt dit een pak beter, daar denken ze dat ik een local ben.

Volgende week ga ik nog een paar spullen kopen, aangezien ik geld kreeg van de familie die ik hier moet opgebruiken. Ongetwijfeld volgen er ook foto’s. 

Wat vinden jullie van de aangekochte spullen? Was het de zonde waard?





Geef een reactie

