Geen categorie

Rommelmarkten

Al jaren ga ik rommelmarkten, in de buurt, of een eind hier vandaan. It runs the family, want mijn zus doet het ook graag. Ik leerde het eigenlijk van haar, en zo leren wij het ook onze dochters. Het is ecologisch, goedkoop en gewoon leuk. 

Vorig jaar ging mijn dochtertje bij een vriendinnetje spelen, en die had een super leuk inklapbaar barbiehuis. Mijn dochter wou dat ook, en enkele dagen later vond ik identiek hetzelfde op de rommelmarkt, voor €1. Yeey!

Het was alweer even geleden, maar vandaag besloot ik toch eens te gaan. We vertrokken al redelijk laat, niet echt om te gaan kopen (ahja, koopstop!) maar om eens een beetje te gaan wandelen. Ik kocht toch een truitje voor €1


Mijn zus kocht voor €20. Ze had massa’s kledij voor haar dochtertje, zorgvuldig uitgekozen, alles aan €0,50 per stuk.

Wie gaat er ook graag rommelen? Kopen jullie voor jullie zelf? Of ook voor jullie gezin?

2 gedachten over “Rommelmarkten

  1. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan rommelmarkten! Mijn moeder vind dat geweldig en vroeger ging ik vaak met haar mee, maar ik vond er nooit iets aan. Ik hou ook niet van sale. Tuurlijk hou ik wel van koopjes maar ik moet iets in een oogopslag kunnen zien, ik hou er niet van om tussen een berg kleding te moeten snuffelen. Ik koop dan wel weer af en toe tweedehands kleding (vooral voor oliver) online via verschillende apps, vind ik dan toch weer iets overzichtelijker dan een rommelmarkt.

    Like

Geef een reactie

