Geen categorie

Webwinkelen.

Dat ik van online shoppen hou is voor velen geen verbazing. Ik ben erin gerold toen ik platte rust had tijdens de zwangerschap, en toch wel wat babykledij e.d. nodig had. Van tweedehandsshoppen op Facebook tot de echte webwinkels. You name it, i saw it all. Graag wil ik dan ook met jullie mijn favoriete webadresjes delen.

Op nummer 1 staat Bobilly. De eigenares, Isabel is een fantastisch lieve dame. De service is super en ook al is het een webwinkel, als klant ben je altijd welkom om te komen passen. Als ik iets nodig heb surf ik altijd eerst naar haar webwinkel vooraleer ik het ergens anders zoek. Je vind haar website hier. Ze verkoopt Albababy, Little Label, 4FF, Danefae, Iglo+Indi, mim-pi… Je vind de webwinkel ook op Instagram (Bobillywebshop) of Facebook (bobilly). De webshop is gelegen in Sint-Laureins, vlakbij Eeklo/Maldegem.


Op nummer 2 staat Spookies. Ook daar is de service en contact zeer vlot. Bestel ik op donderdag, dan zit het vrijdag in de bus. Er is een grote selectie aan Albababy, Baba Babywear, Chat Mechant, Duns, Kik Kid, Froy&Dind,.. Hun webshop vind je hier.


En mijn nummer 3 is: Balune. De webshop is vlakbij mij gelegen, dus ik kan al eens op en af gaan. Ook daar wordt je thuis ontvangen. Er naar mijn mening ook op het einde van de solden én nadien nog een overschot aan kledij die je elders niet vindt. De webshop kun je hier bezoeken.


Wie kende reeds deze webwinkels? Wat is jouw favoriet?

2 gedachten over “Webwinkelen.

  1. Bobilly staat bij mij in mijn top 3, super service inderdaad. Voor de rest shop ik ook graag bij Urbanminishop, Retronaut, Lillefant, Moms to the max, ….. En nu ga ik maar stoppen 🙂

    Like

Geef een reactie

