Geen categorie

Aya’s kamer.

Het is even geleden dag ik een blogberichtje schreef, en dit komt door de eerlijke reden, dat ik geen tijd en inspiratie had. Ik wil namelijk niet klakkeloos wat neerpennen. Via mijn Facebookpagina verschenen er wel foto’s.

Vandaag schrijf ik over Aya haar kamer. Ze heeft een gekregen Ikea Kura bed. Hij is geschilderd in mosterdgeel, het zou niet mijn keuze geweest zijn, maar toch vind ik hem leuk. Het brengt de kamer tot leven. 


Ik versierde het bed aan de ene kant met een tassel (de slinger) uit de Action. (Minder dan €1.)

De andere kant versierde ik met lichtgevende Madeliefjes uit Hema

In het ene hoekje plaatste ik een super cool stoeltje die ik in Carrefour kocht. (€50). Er was keuze uit blauw, roze en een wit-grijze kleur. Het stoeltje verschuift veel van plaats, naar het terras, of naar beneden. Het bijpassende vogelkooitje in draad kocht ik ooit in de uitverkoop bij Kruidvat.



Ik lees er ’s avonds een boekje in terwijl Aya ligt te luisteren op bed. Dit gebeurt helaas niet elke avond.

De rest van de kamer versierde ik met zwart-witte kaders, met quotes of leuke prints.


Het fotorekje komt van bij Zeeman. Ik heb zelf al eentje hangen in mijn eigen slaapkamer en vond het zo mooi dat ik eentje bij kocht voor Aya.


1 muur liet ik redelijk ‘leeg’. Er staat een Ikea Stuva kist met haar My Little Pony kasteel en alle andere MLP speelgoed op. Er is nog een grote vrije hoek, zodat de kamer niet te vol lijkt.


Achter de deur pronkt haar Spaanse jurk. Oma bracht de jurk met bijpassende schoentjes mee uit Spanje.
Zoals jullie zien is de slaapkamer heel erg low budget ingericht. Decoreren/organiseren is mijn passie. Ik verander dan ook geregeld de indeling van de kamer, de decoratie,… Vrienden en kennissen vragen dan ook vaak aan mij hoe ik een bepaalde ruimte zou inrichten, of hoe ik een bepaalde kast zou organiseren.

Het enige wat nog ontbreekt op de kamer is een mooi tapijtje. Van zodra ik eentje tegenkom die erbij past én budget proof is koop ik het meteen.

Geef een reactie

