Geen categorie

Herfst.

Mijn favoriete seizoen is aangebroken. Na de zomer heb ik nood aan herfst. Ik wil blaadjes zien dwarrelen van de bomen, laarzen aandoen en naar het bos trekken, frisse ochtenden, warme dekens. Kaarsjes. En liefst van al ook een open haard ­čÖé

Eindelijk weer laarsjes aandoen, een sjaal, en toch ook nog blote benen kunnen hebben. Za-lig.

Stiekem wil ik ons huis versieren voor Halloween, ook al ‘vieren’ we dat niet, en gaan we (nog) niet trick or treat’en. Ik zeg wel nog, aangezien ik er bijna 100% zeker van ben dat mijn dochter dat binnenkort misschien wel zou willen doen. Het is me wat daar op die grote speelplaats ­čśë

Ik de action heb ik mij proberen in te houden op geen uberlelijke vlaggetjes, oogbollen, spinnen en god-weet-wat te kopen. Al vind ik het wel iets hebben, dat griezelig gedoe.

Ook komen we dichter bij Sinterklaas. Ik voel mij de grootste leugenaar, hoe ik met een gladgestreken gezicht vertel over de Sint. Een bedrieger in de hoogste graad. 

De herfst brengt mij vooral heel veel leuke herinneringen op aan toen ik kind was. Sinterklaas cadeautjes krijgen bij mijn marrein en bompa. Enkele cadeautjes en momenten zie ik nog zo voor me, ook al is het minstens 20 jaar geleden.

Welk seizoen is jullie favoriet?

Geef een reactie

