Geen categorie

Budgetshoppen week 1.

Ik start op mijn blog een gloednieuw onderwerp. Wekelijks plaats ik een budgetshop berichtje. Over kledij, interieur,… Kijken jullie mee?

Hoeveel ik ook hou van een mooie, dure handtas of paar schoenen, ik hou evenveel (of zelf ietsje meer) van budgetshoppen. Vooral voor mezelf dus. (Klinkt nogal gek hé?!).

Ik kan met gemak €75 aan een trui geven, maar nog veel makkelijker €10. 

Dat ik vaak naar wibra/zeeman/action ga wisten jullie waarschijnlijk al. Vorige week ging ik toevallig naar Lidl en vielen mijn ogen bijna uit hun kassen. Ik zag broeken voor €11,99, truien voor €9,99, jassen voor €24,99. 

Ik liet me gaan en kocht een broek en 2 longsleeves. 

Een uur later ging ik terug en kocht dan toch maar de fluffy trui én nog een broek erbij. Ze zitten namelijk hemels.

Een aan-foto zien jullie dit weekend op mijn Facebookpagina. Die vindt je gewoon onder de naam ‘mamavantweeblog’.

Tot snel,

Xoxo

Geef een reactie

