Geen categorie

Ik ga voor groen.

Poetsen, i love it. Vraag me eender wel product, ik testte het al uit. Helaas zijn de meeste producten niet zo lief voor onze planeet. En geef nu toe, diegene die het wel (zouden) zijn ruiken gewoon écht niet lekker.

Ik testte al froggy uit maar vind deze absoluut niet doeltreffend. Ook ecover laat ik aan de kant staan. De geur ruikt voor mij muf, en dat is echt niet wat ik wil ruiken als ik net gepoetst heb.

Ik verloor mijn neus aan de producten van Method. Ze ruiken heerlijk én zijn doeltreffend. Ik kocht de allesreiniger met Franse lavendel én dezelfde spuitfles met roze grapefruit. Ik moet me inhouden om het niet op te drinken of op me te spuiten als parfum. Hemelse geuren zijn het.

Ook de badkamerreiniger testte ik al en ook die reinigt al het vuil.

Designer Karim Rachid ontworp de flessen die in 2001 in Amerika gelanceerd werden. En hij deed het goed, want enkel al de verpakking spreekt aan tot kopen. De flessen zijn gemaakt van 100% gerecycleerd plastiek.

Ik kocht mijn product in Albert Heijn voor €3,89. 

Stilaan zal ik al mijn poetsproducten vervangen naar Method. En jij?

Geef een reactie

