Geen categorie

Hij komt, hij komt..

We zijn er bijna. De herfstvakantie komt eraan, en het volgende op de lijst is Sinterklaas. De winkels staan vol, reclameboekjes vallen in de brievenbussen, kinderen verlangen..

Ik probeer er niet teveel tralala aan te spenderen, alhoewel ik dit jaar misschien wel (voor mij!) over the top zal gaan. Niet met cadeautjes maar wél met deco. Stilletjesaan ben ik subtiel aan het verzamelen. In de action vond ik al raamstickers en een vlaggenlijn. Tussen de playmobil vond ik nog Sinterklaas, zijn paard en zwarte piet.

Mijn kindjes krijgen geen extreme cadeaus. Geen honderden euro’s, geen tientallen pakjes.. Al ben ik momenteel inspiratieloos wat de Sint zal brengen, ze zullen hier ongetwijfeld tevreden zijn.


Ps. Hou mijn Facebookpagina in het oog, daar komen nog meer deco foto’s op!

Geef een reactie

