Geen categorie

Budgetshoppen week 2.

Deze week krijgen jullie een outfit inspiratie voor minder dan €50. 

Ik hou van comfortabel zittende kledij, dus ook voor jurken mag er wel bewegingsvrijheid aan te pas komen. Onlangs vond ik een Bordeaux jurkje in zeeman voor €9,99. Meepakken die handel dacht ik, zonder twijfel. De jurk is er ook in het zwart. 

De blinkende laarsjes kocht ik online bij Modemusthaves. 

Mijn ketting komt van zeeman en hoed van Wibra. Deze zomer zag je de hoeden al in elke winkel, enkel nog het lef hebben het te dragen. Op het schoolfeest dacht ik: ‘foert, ik draag gewoon mijn hoed.’ En denk dit nog steeds. Ik heb ondertussen al een 3 tal hoedjes die ik vaak draag.

Deze jurk, schoenen en accessoires zijn goede basisstukken voor je kleerkast. De jurk kan elk seizoen mee, is perfect combineerbaar met verschillende stijlen. Ik draag er een lederen jasje op, maar evengoed kan ik er een mantel bij dragen. Het is maar hoe ik mij voel die dag.

Ik werk af met mijn haar gevlochten en een nude lipstick.


Ik hoor sommige dames al denken ‘maar deze jurk is niets voor mijn figuur.’ Daar denk ik helemaal anders over. Iedereen kan alles dragen, zolang je het juist draagt. Investeer in een goede corrigerende slip/onderjurk en je voelt je meteen een stuk zelfzekerder!

2 gedachten over “Budgetshoppen week 2.

Geef een reactie

