Geen categorie

Herfstvakantie.

Joepie joepie joepie! Het is VAKANTIE! Én we hebben tot nu toe het allerleukste herfstweer ever! Het zijn drukke dagen hier! Gisteren begonnen we ons plafond te schilderen en gingen we richting mijn zus/buurvrouw om daar net hetzelfde te doen. Maar! Vakantie dient niet om te werken, dus gaan wij vooral GENIETEN!

Vandaag doet mijn zoon vooral dit:


Hij is vermoeid van de eerste schoolweken, het vroege opstaan en de drukke dagen.

Dinsdag gaan we op bezoek bij ons achterneefje die dezelfde leeftijd heeft als mijn zoon en wordt het ongetwijfeld een leuke dag. Ze wonen op de buiten, hebben zicht op schapen, paarden en al wat je maar kan bedenken.

Woensdag gaan we naar ‘Er was eens’. Het sprookjesbos in Oostende. (Leopoldpark) Het park wordt omgetoverd tot een sprookjesbos vol elfen, trollen, prinsen en prinsessen. Vanaf 14u kan je er terecht.

Donderdag ga ik -helaas-werken, maar om 16u plannen we nog een stevige wandeling door het bos.

Vrijdag gaan de kindjes zwemmen en voor het weekend hebben we nog geen plannen. Ik ben nogal een impulsieve uitstapper. 

Wat zijn jullie vakantieplannen?

Geef een reactie

