Geen categorie

Wibra shoplog.

I ❤️ Wibra, en dat weten jullie allemaal. Maandag moest (ja, moeten!) ik met mijn zus mee naar Ikea en stopten we even aan de Wibra in Gent Dampoorr. Snel binnen en buiten want ik wou heel graag de metalen draadrekjes die in de folder stonden. Ik kocht 3 witte waarvan ik er 2 in mijn living opgehangen heb. De 3e zal ik in een kleurtje spuiten en beland op de dochter haar kamer.  Zoals je ziet zijn ze nog niet helemaal gedecoreerd.


Ook vond ik deze mooie kraanvogel én dit bootje. 


Zowel het bootje als de kraanvogel waren €2,99 per stuk. 

Het maakte mij helemaal happy!
Xoxo

Geef een reactie

