Geen categorie

Eindhoven.

11/11. Feestdag in België en al weken op voorhad had ik afgesproken met mijn bff Eva. Ze woont in Antwerpen, een heel eind bij ons vandaan. We praten dagelijks, en proberen toch elke 3 maanden eens af te spreken. Het klinkt weinig, maar we genieten op en top ervan.

Last minut besloten we om naar Eindhoven te gaan. In NL. waren alle winkels open én ik herinnerde me dat er een giga Primark was.

Ik nam om 8.26 de trein richting Antwerpen Berchem en van daar vertrokken we met de auto richting Eindhoven. 


Om 11u hadden we al een parking gevonden pal in’t centrum.

We trokken richting Primark en vielen van de ene ‘ooooh kijk hier’ naar de andere ‘OMG zie hoe mooi’. We vulden ons mandje met alles wat we leuk vonden en maakten daaruit een kleine selectie.

Ik kocht een Harry Potter trui en een rokje.


Het glitter jasje van op de foto hebben we beiden gepast, getwijfeld en uiteindelijk niet meegenomen.

Daarna gingen we wandelen door het centrum,  we kochten pepernoten met piña colada smaak. Overheerlijk zijn ze, terwijl ik absoluut geen pepernoten fan ben.

Ook bezochten we een winkeltje waar er Amerikaanse en Japanse voeding verkocht werden. Duur uiteraard. Ik kocht er deze 3 items.


De fanta en Arizona waren overheerlijk. De snoepjes aten de kindjes op. 🙂

Ook kocht ik een LE Tony Chocolony. Deze zal je zien verschijnen op mijn IG en Facebookpagina.

We wandelden, bezochten interieurswinkels, De Bijenkorf, Sissy-boy,… 

Het was een geweldige dag in nog geweldiger gezelschap.

Ik ga zeker in het voorjaar terug! Genieten jullie mee van enkele sfeerbeelden?

Xoxo

2 gedachten over “Eindhoven.

Geef een reactie

