Geen categorie

Make-up remover.

Ontshminken. I hate it. De producten prikken wel altijd in mijn ogen (of ik gebruik gewoon teveel product, dat kan ook). Ik denk er al een tijdje over na om wasbare make-up removers aan te schaffen.

Een tijdje geleden kocht ik bij Action een make-up remover doekje. Het kostte €0,89 en doet meer dan zijn werk.

Voor gebruik heb ik het eerst eens gewassen op 60 graden.

Ik bevochtig het doekje met lauw water en in ronde bewegingen verwijder ik mijn make-up. Het doekje doet super goed zijn werk. Mijn mascara én eyeliner gleden er zo van af.

Het doekje zelf is roze en super zacht. Het is redelijk groot en er zijn aan beide kanten ‘zakjes’ gemaakt voor je vingertoppen in te steken.



Hebben jullie deze al getest? Ben jij er ook zo tevreden van?

Xoxo

3 gedachten over “Make-up remover.

Geef een reactie

