Geen categorie

Mean clean machine.

Ik beloofde jullie dat ik dit weekend ging poetsen met mijn nieuwe Method producten. Ik voegde de daad bij het woord en vloog er gisterenavond in. (Jaja, mijn vrijdagavond zijn een groot verschil met wat ze ooit zijn geweest.)

Ik gebruikte de allesreiniger met Roze grapefruit. Volgens het label verwijderd het vet + vuil. En dat deed het. Geen chemische geur, geen hoofpijn achteraf, maar wel een heerlijke geur door het huis.

Ik spray het product op mijn doekje (om de meubels te beschermen!). Stof wordt altijd afgedaan met nat.

Aangezien het een allesreiniger is én ik eigenlijk dagelijks eens dweil, gebruikte ik hem ook voor de vloer. Een scheutje in mijn water en dweilen maar.

De badkamrreiniger gebruikte ik.. voor de badkamer 😜. Ik spray dit wél meteen op het te poetsen oppervlak, even laten inwerken én dan schrobben as if your life depends on it. Kranen blinken als nooit tevoren. Heerlijk toch?

De handzeep testte ik nog niet uit, die staat even on hold tot mijn andere op is.

Geef een reactie

