Geen categorie

Catrice cosmetics.

Ik ben amper fan van foundation, maar dit was tot ik de HD liquid van Catrice uitprobeerde. Normaal draag ik enkel een bb crème omdat ik vaak het gevoel heb dat foundation een dikke laag op mijn gezicht legt. (Ja ik ben nogal moeilijk in zo’n dingen.)

Dit was tot ik deze ontdekte. Het beloofd je gezicht mat te houden én als een second skin aan te voelen. Hij beloofd ook nog om 24u te blijven zitten. (Dat laatste heb ik nog niet getest.)En laat dat nu zijn wat ik nodig heb. De beschrijving op het flesje is naar waarheid geschreven. Ik heb niet het gevoel een foundation aan te hebben én mijn gezicht is mat. Hij beloofd bovenal 24u te blijven zitten. 

Ik nam nummer 030 Sand Beigemaar er zijn nog andere kleuren te verkrijgen:

  • 010 Light Beige
  • 020 Rose Beige
  • 040 Warm Beige

Ik ben er heel tevreden van. Het product kost €6,99 en is te koop in Kruidvat.

Ps. Catrice is cruelty-free (dierenproefvrij) wat dus een extra pluspunt is!

Geef een reactie

