Geen categorie

Cien shower gel.

Ik ging om boodschappen naar Lidl en onderweg naar de kassa passeerde ik een zogenaamd ‘limited edition’ stand. De mooie flesjes trokken me eigenlijk wel aan en ik kocht er 2.

Ik kocht de roze versie met patchouli & clove. De geur van patchouli overweldigd. De geur is sterk en intens, maar toch oké. Ik ben normaal geen fan van patchouli maar deze shower gel vind ik wel bruikbaar. Opnieuw zou ik hem niet kopen.

Mijn principe om een grote voorraad te hebben zette ik deze week even aan de kant en ik kocht ook de oranje versie. Deze is met White Blossom & Mandarin. Deze ruikt heeer-lijk en koop ik zeker opnieuw.

De blauwe versie met Bergamot & cedarwoord testte ik (nog) niet uit.

Het zouden limited editions zijn maar vorig jaar waren ze ook reeds te koop. De flesjes zijn gevuld met 300ml. en kosten €1,49. De flesjes zien er voor mij een beetje luxueus uit. Deze lijken voor mij zeker geen goedkope supermarktproducten. Het flesje is strak met een klein merklabel. Love it!

2 gedachten over “Cien shower gel.

Geef een reactie

