Geen categorie

Little fortune.

Yentl Keupens (gekend van Pink Ambition) lanceerde haar eigen kledinglijn ‘Little Fortune by Yentl‘. Natuuuurlijk moest ik het eens zien/voelen en passen. Ik trok vandaag naar Zeb waar haar collectie uithangt. Her is een prijzige collectie maar ooo zóóó mooi!

Mijn zinnen waren gezet op een zwarte glitterrok met pailletten. Slik. €99.99 voor een rokje. Dat kan en wil ik niet geven. Gelukkig geeft Zeb op dit moment een sale én was de jurk aan -50%. Yeey!

Het Little Fortune hoekje in Zeb was heel mooi. De kapstokken goud, luxueus, geweldig mooi.

De stoffen zijn kwaliteitsvol, mooi én zacht. Ik kijk uit naar volgend seizoen én de solden want ik heb nog veel meer op mijn wishlist staan!

Xoxo

Geef een reactie

