Geen categorie

Vatika.

Deze zomer tijdens mijn reis naar Marokko ontdekte ik het merk Vatika. Ik kreeg van mijn schoonzus de shampoo en conditioner. Zelf was ik een beetje achterdochtig, aangezien mijn ervaring met onbekende merken toch niet zo positief is.

Ik wastte mijn haar met de shampoo en gebruikte daarna de conditioner (logisch hé). WAT WAS DAT?! Mijn haar was zijdezacht en rook hemels! Ook uren na het wassen was de geur nog steeds aanwezig. Zalig lekker.

Bij terugkomst heb ik meteen gegoogled naar meer info én verkooppunten. Helaas is de prijs hier 3 dubbel zo duur en niet gemakkelijk te verkrijgen.

Hier kan je de producten kopen.



Momenteel gebruik ik de conditioner voor hair fall control (breaking, falling, weak hair)

 De ingrediënten zijn:

  • Cactus: with it soothing & nutritive properties repairs hair shaft & prevents hair loss
  • Look: desinfects the skin &  stilulates roots, controlling hair fall
  • Kokosnoot: strengthens & maken hair thicker

Het product doet zeker wat het beloofd. Het zou eigenlijk enkel voor ‘afro’ haartypes zijn, maar ikzelf én mijn dochter zijn er heel goed mee.
Xoxo

2 gedachten over “Vatika.

Geef een reactie

