Geen categorie

Jaaroverzicht 2016

Het is alweer bijna voorbij, 2016. Ik toon jullie een paar hoogtepunten uit mijn jaar, kijken jullie mee?

Op 01/01 werd mijn zoon 3, op 01/09 mijn dochter 6.



Ik opende een Instagram account in januari.


Ik startte mijn blog én opende een Facebookpagina.


In mei ging ik op roadtrip naar Aarhus, Denemarken. Mijn broer emigreerde naar daar, het was verlengd weekend én ik had nood aan moeder-dochtertijd. Mijn beste vriendin Eva en haar dochtertje pikte ik op in Antwerpen en we reden 12u mét tussenstop en geweldig flinke kinderen. We verbleven er van woensdag tot maandag.


Niet lang daarna, in juli vertrokken we naar Marokko. Ik schreef eerder al blogberichten hierhier en hier.


Ik had ook een heerlijke shoppingdate met Eva in Eindhoven.


En ook met SaarSarah en Fie in Brussel. (Binnenkort op de blog!)


Wat waren jouw hoogtepunten van afgelopen jaar?

Xoxo

Een gedachte over “Jaaroverzicht 2016

Geef een reactie

