Geen categorie

Goede voornemens.

Elk jaar is het van dat. Goede voornemens en beste wensen voor het komende jaar. Ik ga geen voornemens neerschrijven die ik toch niet kan waarmaken, dus hou ik het bij een realistisch lijstje.

  1. Tijd. Ik wil nog meer tijd maken met de kinderen. Op woensdag maak ik plannen. Een wandeling in het bos, een toertje op de fiets. Woensdag is mama-kids tijd. 
  2. Aperitiveeeeen! En dat op vrijdag. Na een hele week school/werk is iedereen uitgeblust, een gans menu maken zit er voor mij dan niet meer in. En zeg nu zelf, wat is er leuker dan samen aperitieven?
  3. Alleen naar toilet gaan. Ik alleen. Helemaal alleen. Zonder een kind op schoot, of op de grond.
  4. Minder snoepen. En dan bedoel ik, geen puntzakken uit kruidvat verorberen zodat ik er werkelijk misselijk van wordt.
  5. Iets nieuws leren. Wat het wordt weet ik nog niet. 2017 telt immers 365 dagen, dus ik heb nog tijd om er eens over na te denken.
  6. Lezen. Echt lezen. Een boek die al 3 jaar op me wacht moet in 2017 uitgelezen zijn.
  7. Een serie volgen. Smartphone aan de kant en hopen op goeie series! Mijn probleem is dat ik gewoon vergeet te kijken. Of het seizoen is gedaan en tegen dat er een volgend seizoen aanbreekt heb ik er eigenlijk geen zin meer in.
  8. Minder schoenen kopen. Geen uitleg nodig.
  9. Liefdadigheid. Ik zet me al in voor anderen, maar zou het nog meer willen doen.
  10. Sparen voor een iMac. Of misschien iets goedkopers.
Bron: competeeveryday.com

Nu ben ik benieuwd naar jullie goede voornemens! Wie houdt vol en wie geeft er op 02/01 al de brui aan?
Xoxo

Een gedachte over “Goede voornemens.

Geef een reactie

