lifestyle

Beach waves homemade.

Beachwaves zijn/waren zeer populair. Toevallig lag er vorige week in Lidl een wave toestel. Ik zag het nooit eerder en voor €20 moest ik het wel eens uittesten.

Het toestel is van Paris Hilton. Niet dat ik fan ben van haar, maar ze heeft wel een mooie lijn aan haartoestellen.

De tang ziet er zo uit:

Ik geef je graag alle info over de tang:

  • Keramische bekleding voor een optimale warmteverdeling en een haarvriendelijk resultaat
  • 5 temperatuurstanden (100 – 180 °C) voor het aanpassen van de temperatuur aan elk haartype
  • 3 warmtestaven
  • Middenste warmtestaaf verstelbaar
  • Golfgrootte afzonderlijk in te stellen
  • Gereedheidsindicator
  • Soft Touch-oppervlak
  • Aan/uit-drukschakelaar
  • 360° draaiend scharnier
  • Ophangoog




En nu de belangrijkste vraag: doet hij wat hij moet doen?

Ik vind zeker van WEL! Hij is heel simpel in gebruik, en bij beach waves hoeft het niet perfect te zijn. Ik maakte er mijn NYE look mee en ben zeer tevreden. Het enige min puntje is dat ik nog niet gevonden heb hoe ik hem uitschakel. Er staat wel een aan/uit knopje, maar na 1 keer drukken krijg ik hem niet uit. Misschien moet ik toch maar het boekje eens deftig lezen.



Ik maakte ook een filmpje. Wegens een amateur in filmpjes maken vond ik niet hoe ik een liedje erop moest plaatsen die auteursrechtenvrij zijn. Het ligt dus niet aan uw speakers dat er geen geluid komt 🙂


Make up is gedaan door mijn zus. Sinds kort blogt zij ook via WordPress.

Het toestel is te koop bij Lidl of hun online shop. Zouden jullie het toestel aankopen?

Xoxo

2 gedachten over “Beach waves homemade.

Geef een reactie

