lifestyle

Mijn favoriete Facebook adresjes.

Ik ben lid van menig facebookgroepen én haal er ook inspiratie uit. Groepen mbt interieur hebben een steeepje voor bij mij.

Downsizen in Facebookgroepen stond ook op mijn to-do lijst dus deed ik het maar. Verkoopsgroepen van kleding heb ik bijna allemaal geband uit mijn pagina, alsook groepen waar teveel gezeik op komt. (Excuse my language)

Ik geef jullie met plezier enkele links door naar leuke groepen. 

Op nummer 1 staat momenteel:

De groep gaat over interieur. Zeker de moeite waard om ideetjes op te doen.
Nummer 2 gaat naar:

Zoals de titel zegt: beauty. De groep gaat vooral over make up en verzorgingsproducten. Opgelet, de moed zakt soms in de schoenen als je ziet welke skills sommige dames hebben!
Nummer 3 is voor:

Het is een nieuwe groep waar Belgische lifestylebloggers hun posts mogen vrijuit delen. Ik vind de groep heel handig, want ik krijg telkens melding wanneer er een bericht gepost is. Zo mis ik geen enkel interessant blogbericht.

Zijn jullie ook lid van facebookgroepen? Welke is jouw favoriet?

6 gedachten over “Mijn favoriete Facebook adresjes.

Geef een reactie

