interieur

Zondag.

Jullie kennen mij ondertussen al een beetje, dus ik hoef niet echt te vertellen dat ik van opruimen hou.

Rommelen in eigen huis is za-lig.

Deze week ruimde ik al het speelgoed op en had alweer een action zak vol met rommel. Kapot speelgoed, of gewoon pure rommel en papiertjes die compleet kapot geknipt waren. Ook mijn kleerkast werd volledig leeggehaald en opnieuw, ordelijk gevuld.

Al elke dag nam ik mezelf voor om ‘aan de boven’ te beginnen. De kleinste slaapkamer, die ooit wel eens aan mijn zoon toegeëigend zal worden was een verzameling van rommel geworden. Een verzamelplaats voor alles wat eigenlijk gewoon naar zolder mocht. Ik haalde alles eruit, liet enkel de kast en de printer staan. Bakken met kapstokken, nog meer speelgoed, een wasmand met verloren sokken. Alles werd uitgemest.

Gisteren kocht ik nieuwe decoratie in Wibra die ik dus ook vandaag op zijn plaats gebracht heb.

Ik kocht metalen draadrekjes en aangezien ik hebberig ben op deco én het echt 2x niks kost bracht ik alles gewoon in het dubbel mee.

1 rekje is terecht gekomen boven Aya haar bureau.


Het ander in haar slaapkamer.


Bedden werden opgemaakt.


Nieuwe quotes werden afgedrukt.

En de kinderen gingen in bad.


Ik sloot de vakantie af met een opgeruimd huis. Klaar voor de komende periode ochtendrushen.

Xoxo.

Geef een reactie

