lifestyle

Budget aankopen 11/01/2017.

Aaaah al dat moois. Overal. Overal waar ik kijk zie ik items die ik wil. Ga ik naar Action, kom ik buiten met veel meer dan gepland. Ook bij Zeeman zijn er weer enkele top items te verkrijgen.

Kijken jullie mee?


Tafeltje met marmerlook, €4,95 bij Action. Rieten rond tapijt, €9,99 bij Zeeman.

Ook kocht ik voor mijn dochter deze tijdschriftenhouder. Hij was er in turkoois, roze en wit.


Boekenrekje kost rond de €3,70.

Ook kocht ik make-up. Very cheap and very beautiful én naar wat ik hoorde ook nog eens heel goed!


Make-up pallets/lipstick & highlighter kosten allen onder de €2 bij Action.

Hopelijk hebben jullie genoten van deze budgettips!

Xoxo

7 gedachten over “Budget aankopen 11/01/2017.

Geef een reactie

