lifestyle

Naar ‘Sing’.

Vandaag was het mama-dochterdate. Ik kreeg overlaatst gratis tickets van Telenet voor een avondje uit, maar het werd een namiddagje qualitytime met de dochter! Aya koos een loveseat uit zodat we lekker dicht tegen elkaar konden kruipen.


De film kwam vorige maand uit in onze bioscopen, met bekende stemmen van o.a. Reese Witherspoon, Matthew McConaughy en Scarlett Johansson. 

Wij zagen de Nederlandstalige versie met o.a. Rik Verheye, Kürt Rogiers, Walter Baele en Herbert Flack.

Het was een hele mooie film. Ik was wel bijna vergeten dat hij eigenlijk wel lang duurt. Mijn 4 jarige zou het niet volledig uitgehouden hebben, mijn dochter van 6 had liever naar nog een film geweest 🙂

Hij is zeker de moeite waard voor een namiddagje uit. Het verhaal is heel mooi, er zitten grappige stukken in én ik was bijna beginnen klappen in mijn handen. Gelukkig besefte ik op tijd dat we in de cinema zaten en geen liveshow

Het was top!


Xoxo

Een gedachte over “Naar ‘Sing’.

Geef een reactie

