Lichaamsverzorging

Kruidvat Originals.

Sinds 1975 bestaan ze al, de Kruidvat Originals verzorgingsproducten. Niet zo heel lang geleden werden ze in een nieuw-aantrekkelijk-jasje gestoken.

De verpakking én prijs sprak mij enorm aan. 

Handcreme:

Ik kocht om te testen de handcrème. Aangezien ik veel met mijn handen in water zit zouden ze soms een droog gevoel geven.


Hij beloofd verzachtend te werken en dat doet hij ook. De geur ‘rose’ heeft een zachte geur, zeker niet overdreven sterk. De tube bevat 100ml en is dus redelijk groot. Deze koop ik zeker opnieuw.
Massageolie



De massageolie beweert te ontspannen en verfrissen. Sowieso word ik van een massage ontspannen, maar hij ruikt ook heel erg verfrissend. Je kan het ook als een gewone huidolie gebruiken. Het pompje is handig. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat dat het flesje in plastiek is. Ik maakte er een deuk in die ik er helaas niet meer uit krijg. Het flesje bevat 300ml. Het product koop ik zeker opnieuw, maar zie het liever in een glazen fles.
Reinigingsmelk



Ik gebruik liever geen producten om mijn make-up te verwijderen, aangezien ik nog steeds super fan ben van de herbruikbare reinigingsdoekjes uit Action (blogbericht vind je hier). Toch kocht ik deze komkommermelk. Hij ruikt niet zo heel lekker maar het product zelf sprak me wel aan, vooral omwille van de komkommer. Hij reinigt zeer goed en is zacht voor de huid. Bij deze is het flesje wel in glas wat ik een behoorlijk pluspunt vind. Ook deze bevat 300ml en koop ik zeker opnieuw.
Wasgel



Kruidvat Originals Tea Tree Wasgel is zeepvrij en reinigt de huid van overtollig talg en onzuiverheden. Ik gebruik hem zowel op het gelaat als op het lichaam. Ik ben er gewoon tevreden over. Niet positief maar ook niet negatief. De geur vind ik vreselijk, maar dat heb ik met elk tea trea product. Ik zou het niet opnieuw kopen omwille van de geur. Ook deze zit in een glazen fles van 300ml.

De producten zijn zowel online als in de shop beschikbaar. Kochten jullie al iets uit dit gamma?

Xoxo

5 gedachten over “Kruidvat Originals.

Geef een reactie

