Lichaamsverzorging

Droge lippen.

Ik was afgelopen week geveld met griep 😩. Wat ik er aan overgehouden heb zijn vooral droge lippen en nog steeds geen eetlust.

Ik kocht even geleden in Action de Max & More natural lip balm. 

Het pakket kostte €1,99 en bevat 8 lippenbalsemtubes. Van elke soort zitten er 2 in. Kokosnootolie, amandelolie, arganolie en jojobaolie.


Hier zie je de ingrediëntenlijst:


Zoals je ziet bevatten deze geen petroleum/petrolatum.


De tubes zijn geurloos, smaakloos en smeren makkelijk open. Het verzorgt de lippen en maakt ze niet droger dan voordien eens het product ‘uitgewerkt’ is. Mijn lippen voelen ook zacht aan én ik heb niet het gevoel dat er een laagje op ligt. (Wat ik bij andere lipproducten vaak wel heb).

Ik ben er zeer tevreden mee. Was ik een verzamelaar dan kocht ik nog een paar extra dozen zodat ik niet zonder val tot mijn tachtigste. Helaas beperk ik mijn voorraden in alles, al denk ik dat ik met deze 8 sticks minimum 2 jaar verder kan.

Xoxo
Vergeet mij niet te volgen op Instagram én op Facebook.

4 gedachten over “Droge lippen.

Geef een reactie

