lifestyle

Stan Smith 4 kids.

Iedereen, ja ie-de-reen draagt ze. De Adidas Stan Smiths. Natuurlijk ben ik voor mezelf een dikke fan, dus kocht ik er gewoon voor gans de familie. Dochter, zoon én vent. We lijken de familie ‘witte sportschoentjes’ wel. Mijn zoon versleet zijn derde paar en opnieuw kocht ik opnieuw een paar. Duur zijn ze niet, ze kosten voor kindjes rond de €50.

Ik surfte vorige week (weeral) op de app van Zalando en vond er de Stan Smiths voor kids in solden. Voor de helft van de prijs dacht ik meteen: ‘inkopen die handel’.

Sommigen verklaren mij gek. ‘Wat?! Witte schoenen voor een kleuter?!’ Ja, witte schoenen voor een kleuter. Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat enkel deze schoenen redelijk overleefbaar zijn. En daarmee bedoel ik dat ze na 1 week dragen nog oké zijn. Zelf na 2 maanden dragen zien ze er nog niet uit alsof ze uit een kledingcontainer komen. Ik ben het namelijk afgeleerd dure (+€70) schoenen te kopen voor mijn kinderen.


Enfin, ik ben en blijf fan. 

Voordat ik afsluit wil ik nog even een ‘hoe-hou-ik-ze-proper-tip’ meegeven. Je zwiert ze gewoon samen met je witte was of handdoeken mee in de wasmachine op 40 graden. Ze komen als nieuw uit de wasmachine en zijn niet beschadigd.

Dragen jullie (kinderen) ook deze hippe schoenen?

Xoxo
Je vindt mij ook op Instagram en Facebook.

2 gedachten over “Stan Smith 4 kids.

Geef een reactie

