Lichaamsverzorging·make-up

H&m sheer lipstick.

Vorige week kocht ik in H&M 2 lippenstiften. Eentje in kleur Pink en de ander in Peach. De verpakking zegt dat het ‘sheer lipsticks’ zijn, dat wil zeggen dat de lippenstift feller is in de tube dan op de lippen. Sheer zou niet lang op de lippen blijven en enkel een beetje kleur afgeven.

Ik testte ze op mijn arm uit en daar geven ze inderdaad amper kleur af. Op de lippen is ze heel fel! Het roze is echt knallend zoals in de tube én blijft letterlijk de hele dag! Ook na eten/drinken zit hij er nog perfect op. Ik had het niet verwacht en ben dus dubbel zo blij ermee. De lippenstiften kosten €3,99 per stuk. Ik kocht ze om zowel de mooie verpakking als de mooie kleuren. Ik hou wel van een opvallende lippenstift! Op de eerste foto zie je de Pink op mijn lippen. Dit weekend komt de Peach op mijn Instagram én Facebook.

Image by Mamavantweeblog

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Zouden jullie deze kleuren durven aandoen?

Xoxo

5 gedachten over “H&m sheer lipstick.

Geef een reactie

