make-up

Coca Cola Lipsmackers

Tijdens het uitkuisen van mijn beauty kast vond ik deze Lipsmackers terug. Het is een Coca-Cola variant die ik ooit eens in de Claires kocht. 

Het leek me leuk om jullie te laten kennis maken hiermee. De lipsmackers worden aangeraden vanaf 6 jaar. Ideaal als cadeautje.

De Lipsmackers ruiken sterk, heel sterk. Ik het doosje zitten 3 varianten.

  • Coca-cola
  • Vanille
  • Cherry

De kleuren van de smackers zijn exact wat ik ervan verwachtte. Gelukkig geven ze geen kleur af bij het aanbrengen.

Image by Mamavantweeblog

De tubes komen in een tinnen blik en zitten stevig vast.

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Zoals ik hierboven al schreef, ruiken de smackers sterk. Ze geven echt de geuren weer zoals je ze bij jou gekend zijn. Ik ben in het algemeen zeer tevreden over Lipsmackers. We hebben er hier dan ook al vele varianten versleten.

Nu ik opnieuw geroken heb eraan weet ik weer waarom ze in de kast gevlogen zijn en er lang niet uit kwamen. Ze ruiken gewoon te fel. De geur zit nog in mijn neus maar ik moet wel toegeven dat ik gevoelig ben aan sterke geuren.

Ondertussen heeft mijn 6-jarige dochter de stiftjes al aangeslaan en veelvuldig op haar ‘droge’ lippen gesmeerd. Mijn mening? Ideaal voor kinderen. Voor mezelf, not so much.
Xoxo

Geef een reactie

