lifestyle

#ootd Twinning in House Of Ninoh

Ik scheef nog niet zo lang geleden over het gloednieuwe kidslabel ‘House Of Ninoh’. Hier vind je het bericht. Daarin schreef ik dat ik de mom-trui op mijn wishlist had en gisteren werd die netjes geleverd, samen met de versie voor mijn zoon. Dat vraagt om te gaan twinnen natuurlijk.

Voor mezelf combineerde ik de trui met een zwarte jegging, een neplederen jasje en mijn Bronx laarsjes. 


Mijn zoon combineerde met zwarte lederen Vans en een skinny jeans uit H&M. Mijn oogappel had niet veel zin in foto’s maken, maar hé, het is een kind. 


Kijken jullie mee?

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Mijn trouwe lezers weten dag ik een budgetshopper ben maar af en toe heb ik ook eens een uitschuiver. I’m only human.

De mom trui is beschikbaar in maten S-L en kost €65,95. De kidssweater in maten 62/68 t.e.m. 104/110 en kost €49,95. Beiden vallen op maat.

De trui is echt mijn musthave voor het lente seizoen! Een topper in de kleerkast!

Zijn jullie ook fan?

Xoxo

5 gedachten over “#ootd Twinning in House Of Ninoh

Geef een reactie

