lifestyle

SHOPLOG//Gent&Antwerpen

De vakantie zit er bijna op en dus neem ik jullie mee naar mijn voorbije dagen. Ik ging dinsdag shoppen in Antwerpen met Fie en Kim en op donderdag trok in naar Gent. Ik kocht absoluut niet veel. Kijken jullie mee naar de buit?

Ik kocht 2 lippenstiften van Mac. De één is van de Zac Posen collectie en heet Darling Clementine. Hij heeft een intense oranje kleur. LOVE IT!

Ook kocht ik uit de Nutcracker collectie en die heet Flamboyisch. Een nogal intens roze kleur. 

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

In Gent ging ik naar Primark en bracht mee:

Een roze plooirok, €11

2 deurkapstokken (€3/set) en 2 geurkaarsen (€1 voor de kleine en €3 voor de grote)

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Zoals jullie zien ben ik kei flink geweest! 

Mijn beide kinderen waren mee naar Gent, enkele sfeerbeelden kan ik jullie niet onthouden. In Antwerpen stopten we voor een snelle hap en spraken we even af met mijn BFF. Onverwachts mocht Aya mee met haar en kon op mijn gemakje shoppen.

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Xoxo

14 gedachten over “SHOPLOG//Gent&Antwerpen

  1. ik ben echt verliefd op de jas van jouw dochter! In de winkel hadden ze er alleen maar met witte en donker roze pels en toen stond ik voor het Dillema welke ik zou nemen.. maar ik heb ze alle 2 laten hangen omdat het niet helemaal mijn zin was en nu zie ik dat er ook bestaan met licht roze pels! 😮 ❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

