lifestyle

Waarom wij houden van vakantie.

Yek. Ik geef het gewoon toe. IK HOU VAN VAKANTIE. Dan wel deze waar de kinderen ook thuis zijn. Geen rush, alles op’t gemak, af en toe eens een jengelende kleuter maar ik neem het er allemaal bij. 

Ik heb het gevoel dat er meer ruimte en vooral veel meer tijd is. Geen stress omdat het al 19.10u is en de kinderen nog steeds niet slapen. Je schattebollen zouden maar eens vermoeid moeten op de schoolbanken zitten.

Eten om 14u? Geen probleem, we hebben namelijk de ganse dag. Wakker om 6u? Dan doen we toch gewoon een zalig middagdutje. 

Geen kleren klaarleggen, geen boekentassen vullen en legen (dat laatste zou ik trouwens na 1 week vakantie toch wel eens moeten doen). Het vuile weer vind ik natuurlijk -zoals alle andere ouders- niet zo fijn. Maar maak er gewoon het beste van. Geniet van die kinderen in huis. Geniet van een tasje thee met een taartje. Geniet van elke vakantie, want wij, wij deden het opnieuw.

En morgen, begint de rush opnieuw. Geniet van jullie laatste vakantienamiddag!

Xoxo

5 gedachten over “Waarom wij houden van vakantie.

Geef een reactie

