lifestyle

Mijn meest gebruikte apps.

Dat ik een iPhone fan ben is algemeen geweten. Hij plakt net niet in mijn handen, ik doe er namelijk alles mee. Blogberichten schrijven, online shoppen, mails checken, betalingen doen. Enfin, alles dus. Graag neem ik jullie mee naar mijn favoriete apps.

Facebook: geen uitleg nodig, iedereen kent de app!

Zalando: item zoeken, klik-klik-besteld. Zo easy is het. Ik kan de app dan ook absoluut niet missen

Boomerang: dat is een app waar je van die leuke filmpjes mee maakt, zoals deze: ​

KBC mobile: niets is gemakkelijker als deze app. Overschrijvingen zijn in een mum van tijd gebeurt.

VSCO: met dit programma worden mijn foto’s bewerk. Heel handig in gebruik.

Instagram: dagelijks post ik er foto’s op, met bijhorend #hashtag. Ik gebruik het nu ietsje langer dan een jaar en ben superfan van de app.

Yelo Play: tv kijken waar ik maar wil. Als er een telenetverbinding is kan ik zelf kijken in de dokterspraktijk. (Niet dat ik het doe, maar jullie snappen wel wat ik bedoel).

Pinterest: dé app voor alles! Zoek ik een leuke combinatie met een roze rok? Ik zoek gewoon ‘pink skirt outfit’ en in een paar seconden vind ik een waslijst vol. Van traktaties tot babyshowers, interieur, DIY. Alles vind je erop.

Layout: daarmee maak je gewoon een collage van foto’s. Ook heel handig bij het shoppen! Ik maak een collage van de kledij die bij elkaar past en bewaar het in een apart mapje op mijn iPhone.

Image by Mamavantweeblog

Kruidvat: sinds de klantenkaart er is is deze app gewoon easypeasy. Ik open de app, de kassierster scant de barcode ét voila. De punten staan erop.

Kennen jullie al deze apps al? Welke is jouw favoriet?

Xoxo

11 gedachten over “Mijn meest gebruikte apps.

  1. Leuk stuk om nieuwe apps te ontdekken. Een aantal kende ik namelijk niet. Mijn favoriete apps zijn de NS reisplanner, Twitter, Hema klantenkaart app (vergelijkbaar met die van het Kruidvat), Sneeuwhoogte (hoewel die er weer een jaartje vanaf kan, mijn tele2 (houdt het verbruik van mijn telefoonkosten bij) en natuurlijk de Marktplaats app.

    Liked by 1 persoon

  2. Super handige en populaire apps, Mag ik misschien Stocard nog toevoegen voor iedereen die leest. Sinds ik Stocard gebruik hoef ik al mijn klantenkaarten niet meer in mijn portemonnee te houden. Deze staan nu allemaal in mijn telefoon 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

