Evenementen

Herschel Supply/Atelier Veritas.

Gisteren ging ik naar het verre Antwerpen. 2,5u later (jaja, zo lang duurde het, spitsuur en een ongeval is geen goed idee) kwam in ein-de-lijk aan op de Groenplaats. Ik had daar afgesproken met mijn BFF om samen naar de opening van de Herschel Supply brandstore te gaan. Het is de eerste brandstore in België. We werden hartelijk ontvangen door Aurélie van Pravda en kregen meteen een drankje en een hapje aangeboden. Geweldig, want eerlijk? Mijn maag knorde als geen ander. Haja! File!

De winkel is alles wat het moet zijn. Niet te groot, clean en overzichtelijk. Ik liet mijn ook meteen vallen op een rugzakje voor mijn zoontje. Ik ga er dus zeker nog terug.

Ik neem jullie graag in enkele sfeerbeelden mee.

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Daarna gingen we naar Atelier Veritas en ontmoette ik Valérie en Sara van Walkie Talkie. Met Valérie mailde ik al dus het was heel fijn om haar onverwacht in het echt te ontmoeten. Wij waren een beetje de drop-in bloggers, maar meer dan welkom! Heerlijke hapjes, Workshops,… we deden een lange babbel met een paar van de aanwezige dames en hadden een hele leuke afsluiter. Dit wil ik nog doen! 

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Wij kregen ook een super leuke goodiebag mee! Een doos vol DIY spullen! Heerlijk!

Image by Mamavantweeblog

Op naar het volgende!

Xoxo

6 gedachten over “Herschel Supply/Atelier Veritas.

Geef een reactie

