lifestyle

Zara kids haul.

Ik voel dat de lente in aantocht is en dat wakkert nogal wat aan bij mij. Ik heb zin om mijn ganse huis te verluchten, reorganiseren, kleerkasten uit te kuisen,… dat laatste was dringend nodig. Mijn dochter groeide nogal de laatste maanden dus het kind heeft ook een paar nieuwe basics nodig. 6 is ze en een eigen willetje. Tegenwoordig wil ze enkel leggings dragen, wat ze van mij helemaal mag. Ik schuimde al wat winkels af naar leuke leggings en vond er al 2 bij Wibra en ook een aantal bij Zara Kids.

Kijken jullie mee wat ik bij Zara kocht?

De leggings was ik meteen zot van. Het mag wel een beetje ‘crazy’ zijn. Het plan is ze te combineren met een leuke Ballerina (Mary Jane model) en een oversized sweater.

De T-shirt vond ik gewoon te mooi om te laten liggen.

De roze metallic rok sprong meteen in het oog. Dit moest ik in haar kast hebben. Geef mij roze en iets die blinkt en ik ben verkocht. Met een sneaker lekker stoer!

Kochten jullie al in de kids collectie van Zara?

Xoxo

5 gedachten over “Zara kids haul.

Geef een reactie

