Happythings2017

#happythings2017 #1

Op de blog van Liesellove las ik dat het een fijn idee was om de mooiste foto’s van je week te posten. Alles wat je mooi vindt fotograferen en het in een blogberichtje verwerken. Ik was meteen fan van het idee en neem jullie dus mee naar mijn afgelopen week. Wat vond ik allemaal mooi?

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Zoals jullie zien staan mijn kinderen vaak op de foto. Ik hou ervan om hun te achtervolgen met mijn iPhone. Gelukkig vinden ze dat absoluut niet erg.

Volgende week zondag neem ik jullie opnieuw mee. Stay tuned want wij gaan woensdag iets heel erg leuks doen!

Xoxo

9 gedachten over “#happythings2017 #1

Geef een reactie

