lifestyle

Verbeke Foundation/Fotoshoot

Vandaag ging ik met mijn dochter naar Verbeke Foundation in Kemzeke. We gingen daar natuurlijk niet zomaar naartoe. Om 13u werden we verwacht om deel te nemen aan de Libelle Lentefeest en Communie special. Aya had er super veel zin in, ik daarintegen was toch wel een beetje nerveus. Een klein beetje schrik dat ze misschien zou toeklappen. Mijn schrik bleek ongegrond en het kind poseerde voor de lens alsof ze nooit anders deed.

Ik leerde een mama kennen, mijn dochter een leeftijdsgenootje. Alsof ze elkaar al jaren kenden hebben ze zich de ganse namiddag te pletter geamuseerd. Ze werden samen geshoot en geïnterviewd. Het was een geweldig duo.

De kindjes werden een beetje bepoederd, hun haren in de plooi gelegd en in groep vertrokken we naar locatie.

Foto’s van de shoot ga ik nog even geheim houden. Want die heb ik gewoon zelf nog niet. Die krijgen jullie natuurlijk te zien in de Libelle zelf (week 17) of binnenkort op mijn Instagram en Facebookpagina. Ik geef jullie wel een kleine sneakpeak. Kijken jullie mee?

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Het is voor mij zeer belangrijk dat mijn dochter het graag doet. Ze keek er ontzettend naar uit en we kijken beide met een tevreden gevoel ernaar terug. Ik kan al bijna niet wachten tot de Libelle uitkomt.

Xoxo

9 gedachten over “Verbeke Foundation/Fotoshoot

Geef een reactie

