lifestyle

Aya toont haar lentefavorieten.

De titel doet je misschien vragen stellen, maar ik ga jullie dat gewoon even uitleggen. De dochter heeft de microbe te pakken. Poseren kan ze als geen ander én ze vroeg me vandaag enkele foto’s te nemen. Het kind heeft niet liever.

Ik moest ze dan ook aan jullie tonen, uiteraard. 

Ze dook in haar kast, koos kledij uit en mama mocht voor amateurfotograaf spelen. Enfin, kijk gewoon mee.

Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog
Image by Mamavantweeblog

Ze koos haar favoriete lenteoutfits uit. Op de eerste foto zien jullie een simpel vormloos jurkje met pailletten op. Als moeder moet je weten dat al wat blinkt aantrekt. Samen met een Stan Smith sneaker en een sjakos maak je de outfit af.

Op de tweede foto zie je een legging. Leggings are not pants. Maar voor een zesjarige telt dit niet. Die raken er gewoon mee weg. Een oversized sweater erop of een wijde blouse. Het kan allemaal. Deze combineer ik met een vererschoentje, of met een mooie sandaal. Al hebben we die nog niet in huis.

De outfit van foto nummer 3 is eigenlijk wel grappig. Het kind heeft er aanleg voor, hoe je het nu draait of keert. Het rokje kan je met zoveel combineren! Een stoer jeansjasje/(imitatie) lederen jasje, enkellaars of sneaker. Ik (en Aya) zijn heel erg fan van de metallic rokken. Bring it on designers, ik wil meer keuze voor mijn kind!

Xoxo

4 gedachten over “Aya toont haar lentefavorieten.

Geef een reactie

