kids·Persberichten·Speelgoed

Playmobil Enchanted Fairy Ship. (Magische feeënboot)

Aaah vakantie! Wat is leuker dan bij thuiskomst een Playmobil pakket te ontvangen?! Zo zetten wij graag de vakantie in, wie niet natuurlijk?!

Wij kregen de Enchanted fairy ship. Een schip dus! Hij hoort bij de set ‘magische feeëntuin’. Gloednieuw in de winkel sinds februari. 

Moet ik je erbij zeggen dat het gewoon heel mooi speelgoed is? Playmobil bestaat al sinds 1974, dus ook als kind speelde ik ermee. 

Het in elkaar steken van speelgoed geeft mij altijd een klein beetje stress maar was gelukkig niet nodig want binnen de 5 minuten zat hij helemaal in elkaar. 

Image by Mamavantweeblog
De doos bevat 3 figuren en een dolfijn. De dolfijn was een mega hit bij mijn dochter. Zeg nu zelf, het is gewoon mooi én leuk speelgoed. 

Ik weet ondertussen wat te vragen voor Aya haar lentefeest. De uitbreiding ervan! Ik droom van een speeltafel in haar kamer met alle Playmobil op uitgestald. Het afstoffen ervan is dan weer iets waar ik niet naar uitkijk.
Ook geschikt voor jongens natuurlijk!

Image by Mamavantweeblog

Kijken jullie mee wat er nog meer bij hoort?

Image by Mamavantweeblog
Xoxo

Wij kregen de Playmobil van Walkietalke en Playmobil waarvoor grote dank.

2 gedachten over “Playmobil Enchanted Fairy Ship. (Magische feeënboot)

Geef een reactie

